Konsumenci dobrze ocenili gazową ofertę Taurona

87 proc. klientów poleciłoby gaz od Taurona – wynika z przeprowadzonego badania satysfakcji klientów. W 2019 roku udział – w rynku zmiany sprzedawcy gazu dla klientów indywidualnych, małych i średnich przedsiębiorstw – sięgnął niemal 40 proc.  

„Rozwiązania proklienckie wprowadzamy we wszystkich obszarach naszej działalności, bo dążymy do tego, by być firmą, która najlepiej w polskiej branży energetycznej odpowiada na potrzeby odbiorców. Wykorzystujemy nowoczesne technologie, które pozwalają nam sprawniej i szybciej obsługiwać naszych klientów To podejście przynosi już mierzalne efekty, przekładając się m.in. na wzrost liczby nabywców paliwa gazowego i wysoki poziom polecania naszych usług  – dodaje prezes Grzegorczyk”podkreśla Filip Grzegorczyk, prezes Tauron Polska Energia.

Do zawarcia umowy nie potrzeba faktury od dotychczasowego sprzedawcy czy numeru licznika. Po podpisaniu przez klienta umowy, wraz z pełnomocnictwem do zmiany sprzedawcy, Tauron załatwi wszystkie formalności. Zmiana sprzedawcy gazu nie wymaga wymiany licznika czy instalacji i odbywa się bez przerw w dostawie gazu.

Tauron Sprzedaż działa na rynku gazu sześć lat. Dzięki atrakcyjnej ofercie oraz uproszczonej procedurze zawierania umów sukcesywnie zwiększamy liczbę klientów zarówno indywidualnych, jak i tych  z sektora małych i średnich przedsiębiorstw, którzy wybierają Taurona jako swojego sprzedawcę gazu. Z naszych danych wynika, że w całym 2019 roku nasz udział w rynku zmiany sprzedawcy gazu dla tych klientów w grupach taryfowych W 1-4 wyniósł prawie 40 proc.” – tłumaczy Rafał Soja, prezes zarządu Tauron Sprzedaż.

Badanie satysfakcji klientów zostało przeprowadzone w 2019 r. przez niezależną firmę badawczą PBS sp. z o.o. Osoby, które zdecydują się na gaz w Tauronie, otrzymują cenę paliwa gazowego o 5 proc. niższą niż u największego sprzedawcy gazu w Polsce. Dodatkowo – przy zakupie pakietu prąd i gaz –  otrzymują usługi Serwisanta Plus i Serwisanta gazowego Plus przez 3 miesiące za darmo. W ramach tej oferty, klienci mają do wykorzystania po 3 000 zł na pokrycie kosztów naprawy urządzeń domowych oraz usterek instalacji gazowej i elektrycznej.

Do wzięcia jest 300 mln zł na projekty geotermalne
3 kwietnia 2020
10 razy więcej nowych klientów online w PGNiG
3 kwietnia 2020