Klienci Enei doceniają e-BOK

Enea

Źródło: Enea

Od marca 2020 roku o 35 proc. wzrosła liczba nowych kont w eBOK-u – poinformował Enea. Jak podaje spółka, liczba spraw związanych z energią elektryczną, załatwianych za pośrednictwem eBOK-u, wzrosła o 58 proc.

Jak ocenia Enea,  zainteresowanie tą formą kontaktu utrzymuje się wciąż na bardzo wysokim poziomie, mimo ponownego otwarcia w maju stacjonarnych Biur Obsługi Klienta Enei, m.in. wzrosła liczba pobieranych za pośrednictwem eBOK-a faktur w formie elektronicznej. 

Widać wyraźny trend w gospodarce związany z cyfryzacją procesów obsługowych – dotyczy on również klientów Enei. Mimo otwarcia stacjonarnych placówek, wciąż obserwujemy wzmożony ruch w Elektronicznym Biurze Obsługi Klienta. Dzięki temu rozwiązaniu klienci, pozostając bezpiecznie w domu, nadal mogą być w kontakcie z Eneą. Dodatkowo, ostatnio umożliwiliśmy im zawieranie umów na niektóre nasze produkty zdalnie poprzez eBOK – powiedział Dariusz Szymczak, prezes Enei Centrum.

Enea udostępniła także w eBOK-u możliwość zawierania umów na produkty Energia +Pewna cena i Energia+ Fachowiec bez konieczności wychodzenia z domu. Klienci mogą również – bez wychodzenia z domu – przesyłać dokumenty w tym umowy.

Columbus&Farmy ma umowę na budowę 4 farm fotowoltaicznych
20 listopada 2020
NFOŚiGW podpisał umowy na dwa największe polskie projekty LIFE
20 listopada 2020