Oszuści wzięli na celownik klientów PGE Obrót

PGE Obrót, spółka należąca do PGE, ostrzega przed oszustami, wysyłającymi fałszywe wiadomości o rzekomym demontażu układu pomiarowego, spowodowanego nieuregulowanymi płatnościami.

„W wiadomościach rozsyłanych przez oszustów znajduje się także link prowadzący do strony łudząco przypominającej stronę logowania do elektronicznego Biura Obsługi Klienta PGE” – informuje PGE Obrót.

W przypadku otrzymania SMS-a z informacją o planowanym demontażu układu pomiarowego, należy zignorować taką wiadomość i nie otwierać żadnych linków znajdujących się w wiadomościach.

Spółka przypomina, żeby podczas logowania do elektronicznego Biura Obsługi Klienta zawsze pamiętać o następujących czynnościach:

upewnić się, czy strona logowania jest właściwa, czy witryna jest zabezpieczona (symbol szarej kłódki) oraz czy adres widoczny w paskuw oknie przeglądarki to https://ebok.gkpge.pl/ebok/faces/profil/logowanie.xhtml;

logowanie powinno odbywać się zawsze za pośrednictwem serwisu internetowego PGE Obrót  https://ebok.gkpge.pl poprzez opcję „Zaloguj” w module „Logowanie” lub za pomocą aplikacji mobilnej mBOK PGE;

logowanie do platformy odbywa się poprzez podanie adresu mailowego oraz indywidualnego hasła. Po zalogowaniu należy sprawdzić zakładkę „Finanse” celem potwierdzenia prawdziwości wszystkich faktur oraz danych.;

przed dokonaniem płatności, należy zweryfikować dane z otrzymaną mailowo eFakturą lub fakturą przesłaną korespondencyjnie.

PGE Obrót zwraca się do wszystkich klientów i pracowników o zachowanie szczególnej uwagi oraz przekazanie ostrzeżenia rodzinie i znajomym.

Photon Energy planuje 10 nowych farm fotowoltaicznych
16 kwietnia 2020
Tauron przyłączył cztery razy więcej mikroinstalacji
16 kwietnia 2020