W Tauronie kontakt online bije rekordy

Ponad 300 proc. więcej klientów Tauron Ciepło skorzystało w ciągu ostatnich 6 miesięcy z elektronicznych form kontaktu. Rekordowy wzrost zainteresowania zdalnymi formami kontaktu to efekt m.in. epidemii koronawirusa. Od połowy marca spółka znacznie ograniczyła pracę stacjonarną, wzmacniając zdalny i elektroniczny kanał obsługi klienta.

Jak podaje spółka, największy wzrost odnotowano wśród korzystających z e-faktury, a prawie 50 proc. więcej klientów skorzystało z elektronicznego Biura Obsługi Klienta (eBOK). Klienci spółki Tauron Ciepło to niemal w 100 proc. instytucje i firmy – przede wszystkim spółdzielnie i wspólnoty mieszkaniowe.

Dzięki platformie eBOK Ciepło oraz usłudze e-faktura nasi klienci otrzymują w jednym miejscu dostęp do wszelkich informacji dotyczących zużycia ciepła, sald, umów oraz wszystkich swoich faktur. To bezpieczeństwo i wygoda”mówi Aldona Gmyrek, dyrektor departamentu rynku w Tauron Ciepło.

Jak zapewnia spółka, przy pomocy intuicyjnych narzędzi w każdej chwili można sprawdzić saldo konta i zawarte umowy, podać online odczyt licznika, monitorować na bieżąco zużycie ciepła lub sprawdzić wskazania dobowe temperatur zewnętrznych. Dodatkowo na platformie pojawiają się na bieżąco informacje o ewentualnych planowanych przerwach w dostawach ciepła.

Już za chwilę zmiany w polityce energetycznej Polski
8 września 2020
Zbiornik PERN w Małaszewiczach ma dach
8 września 2020